اداره کارگزینی و رفاه

اداره کارگزینی و رفاه

آقای حسین طاهری دیزجی

معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی


شرح وظایف ومسئولیت های اداره کارگزینی و رفاه

  •  اجرای طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح های مزبور در سطح دانشگاه
  • اجرای سیاستها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های استخدامی و رفاهی و حصول اطمینان از صحت آنها
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و رسیدگی به فرمهای متقاضی استخدامی به همراه راهنمایی های لازم
  • رسیدگی به پیشنهاد ها و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین حقوق بازنشستگی و بر قراری حقوق بازنشستگی یا وظیفه
  • انجام امور مربوط به تعاون، رفاه و بیمه کارکنان دانشگاه
  • تهیه پیش نویس کارگزینی کلیه کارکنان از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم، حقوق، مرخصی، ترفیع ، برقراری حق اولاد،عائله مندی، اعمال مدرک و نظایر آنها با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات
  • تهیه و تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل ها ی رفاهی و استخدامی جهت ارائه به مقامات ذی ربط
  • همکاری با مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری در بررسی رسته های شغلی مشاغل دانشگاه و اصلاح مجموعه شرح وظایف ، نمودار و پست های سازمانی
  • همکاری با مدیریت ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه در امور ارزیابی کارکنان  دانشگاه
  • انجام امور حضور و غیاب طرح تمام وقت کارکنان، انجام امور مرخصی ها واعلام مانده مرخصی پرسنل واحدها به صورت مجزا
  • تکمیل لیست اضافه کاری  کارکنان ، حق پرداخت مسکن، بن غیر نقدی، کمک هزینه مهد کودک  و نظایر آنها و ارسال آنها به امور مالی پس از تائید مقام مافوق
  • پیش بینی ترفیع پایه و ارتقای کارکنان با کمک واحدهای مربوطه و انجام امور کارگزینی مربوطه
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعات پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه وثبت اطلاعات پرسنلی در سامانه های مربوطه
  • انجام امور بازنشستگی کارکنان و رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
  • پیگیری امور ارجاعی از مافوق و تهیه گزارشهای مربوطه
  • مدیریت خانه های سازمانی و رسیدگی به امور رفاهی  مهمانسراهای دانشگاه
  • تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
  • مراجعه به سازمانها و ادارات مربوطه
  • سایر امور محوله از مافوق
    شماره تماس : 04133458291