اداره کارگزینی و رفاه
آقای حسین طاهری دیزجی
معاون مدیر امور اداری و پشتیبانی
شرح وظایف ومسئولیت های اداره کارگزینی و رفاه
- اجرای طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح های مزبور در سطح دانشگاه
- اجرای سیاستها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های استخدامی و رفاهی و حصول اطمینان از صحت آنها
- نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و رسیدگی به فرمهای متقاضی استخدامی به همراه راهنمایی های لازم
- رسیدگی به پیشنهاد ها و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین حقوق بازنشستگی و بر قراری حقوق بازنشستگی یا وظیفه
- انجام امور مربوط به تعاون، رفاه و بیمه کارکنان دانشگاه
- تهیه پیش نویس کارگزینی کلیه کارکنان از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم، حقوق، مرخصی، ترفیع ، برقراری حق اولاد،عائله مندی، اعمال مدرک و نظایر آنها با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات
- تهیه و تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل ها ی رفاهی و استخدامی جهت ارائه به مقامات ذی ربط
- همکاری با مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری در بررسی رسته های شغلی مشاغل دانشگاه و اصلاح مجموعه شرح وظایف ، نمودار و پست های سازمانی
- همکاری با مدیریت ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه در امور ارزیابی کارکنان دانشگاه
- انجام امور حضور و غیاب طرح تمام وقت کارکنان، انجام امور مرخصی ها واعلام مانده مرخصی پرسنل واحدها به صورت مجزا
- تکمیل لیست اضافه کاری کارکنان ، حق پرداخت مسکن، بن غیر نقدی، کمک هزینه مهد کودک و نظایر آنها و ارسال آنها به امور مالی پس از تائید مقام مافوق
- پیش بینی ترفیع پایه و ارتقای کارکنان با کمک واحدهای مربوطه و انجام امور کارگزینی مربوطه
- ایجاد و نگهداری بانک اطلاعات پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه وثبت اطلاعات پرسنلی در سامانه های مربوطه
- انجام امور بازنشستگی کارکنان و رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
- پیگیری امور ارجاعی از مافوق و تهیه گزارشهای مربوطه
- مدیریت خانه های سازمانی و رسیدگی به امور رفاهی مهمانسراهای دانشگاه
- تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
- مراجعه به سازمانها و ادارات مربوطه
- سایر امور محوله از مافوق
شماره تماس : 04133458291
