یکشنبه، 28 دی 1399
اطلاعیه ها
اخبار
آلبوم تصاویر
راهنمای تلفن
جستجو
کتابخانه مرکزی
پست الکترونیکی
اتوماسیون اداری
انتشارات
سامانه نشريات
لینک های مفید
آییننامه انتشارات و فرم های مربوطه
لیست کتب انتشارات و مراکز پخش و توزیع
سامانه های آموزش الکترونیکی
مجله سامانه های غیر خطی در مهندسی برق
نرم افزار پرتال بهداد
معاونت فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور
منشور حقوق دانشجویی
فیش حقوقی
سامانه جایابی کارآموزان
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری(RICeST)
خبرگزاری بین المللی قرآنی
دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری
سامانه حامیان صندوق رفاه دانشجویان
سامانه های آموزش الکترونیکی
شما اينجا هستيد:
صفحه نخست
>
اخبار
>
متن
صفحه نخست
مدیریت
دانشکده ها
ادارات
مراکز پژوهشی
کتابخانه مرکزی
نهاد نمایندگی رهبری
اطلاعیه ها
اخبار
آلبوم تصاویر
راهنمای تلفن
ریاست دانشگاه
معاونت پژوهش و فناوری
معاونت اداری و مالی
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
معاونت دانشجویی
معاونت فرهنگی
مهندسی برق
مهندسی شیمی
مهندسی مواد
مهندسی معدن
مهندسی عمران
مهندسی مکانیک
مهندسی پلیمر
علوم پایه مهندسی
روابط عمومی
آموزش
تحصیلات تکمیلی
امور دانشجویان
تربیت بدنی
پژوهش و ارتباط با صنعت
مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات
برنامه و بودجه
بورسیه
استعدادهای درخشان
دانش آموختگان
امور فرهنگی
پژوهشکده مواد پلیمری
مرکز تحقیقات نانوتکنولوژی
مرکز تحقیقات هیدرومتئورولوژی و زلزله
مرکز تحقیقات نفت
مرکز تحقیقات رآکتور و کاتالیست
مرکز تحقیقات محیط زیست
مرکز تحقیقات مواد پیشرفته
مرکز تحقیقات ict
آموزشی
پژوهشی
دانشجویی
فرهنگی
اخبار مهم
آموزشی
پژوهشی
دانشجویی
فرهنگی
اخبار مهم
آگهي نوبت اول مناقصه عمومي انجام امور خدماتی و تنظیفی دانشگاه
تاريخ:
21/11/96
آگهي نوبت اول مناقصه عمومي
دانشگاه صنعتي سهند تبريز از كليه شركتهاي واجد شرايط جهت دريافت اسناد مناقصه عمومي با مشخصات ذيل دعوت مي نمايد:
1- موضوع مناقصه:
انجام امور خدماتی و تنظیفی دانشگاه
2
- نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه :
ضمانت نامه بانكي یا چک تضمین شده بانکی به مبلغ 1200000000 ریال بحروف یک میلیارد ودویست میلیون ریال در وجه دانشگاه صنعتی سهند
3
- محل و مهلت دريافت اسناد مناقصه
: شركتهاي واجد شرايط مي توانند جهت دريافت اسناد از روز سه شنبه 96/11/24 لغایت 96/11/25 در ساعات اداري با در دست داشتن فيش بانكي به مبلغ 300000 ريال به حروف سیصد هزار ریال ( واريز به حساب 0592013851 نزد بانك تجارت شعبه خسروشهر بنام درآمدهای اختصاصی دانشگاه ) به امور اداري دانشگاه واقع در تبريز – شهر جديد سهند - پرديس دانشگاه صنعتي سهند مراجعه نمايند.
4- مدارک مورد نیاز:
1-4- رونوشت فعاليت و اساسنامه شركت و آگهي روزنامه رسمي كشور و آخرين تغييرات شرکت حاوي امضاهاي مجاز.
2-4- ارائه کد رهگیری مبنی بر فعالیت شرکت.
3-4- رونوشت تعيين صلاحيت شركت از اداره كار و امور اجتماعي.
4-4- سوابق كاري و تائيديه كاركرد از محل هاي قبلي كار شركت در خصوص انجام امورات مرتبط با مناقصه.
5-4- سایر شرایط مناقصه در اسناد مناقصه قید شده است.
5- مهلت تحويل اسناد به دبيرخانه دانشگاه
: از ساعت 8 صبح تا آخروقت وقت اداری روز یکشنبه مورخه 96/12/6 می باشد.
6- زمان گشايش پاكتها
: زمان گشايش پاكتهاي الف و ب روزدوشنبه مورخ 96/12/7 ساعت 14 بعد از ظهر و گشایش پاکتهای ج (قیمت) روز چهارشنبه مورخه 96/12/9 راس ساعت 14 بعد از ظهر در محل دفتر امور اداري واقع در پرديس دانشگاه صنعتي سهند خواهد بود.
هزينه آگهي ها بعهده برنده مناقصه مي باشد.
تلفن :29 و04133458226
امکانات
در همین زمینه
»
اطلاعيه اداره امور خوابگاهها در خصوص شرايط اسکان خوابگاهها در نيمسال اول سال تحصيلي 1400-1399
»
اطلاعيه معاونت دانشجويي در خصوص انجام امورات دانشجويي
»
اطلاعيه اداره کل آموزش در مورد نحوه انجام امورات آموزشي دانشجويان
»
با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندارانجام گرفت : امضاء تفاهم نامه همکاري در زمينه پژوهش و فناوري بين دانشگاه صنعتي سهند و شرکت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي
پربیننده ترین مطالب
»
تغییرات در مراحل رزرو و شارژ اینترنتی غذا (جدید)
»
قابل توجه پذبرفته شدگان کنکورسراسری سال 95 دانشگاه صنعتی سهند
»
قابل توجه کلیه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری
»
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال 1394
»
سخنرانی علمی و تخصصی پرفسور بهمن توحیدی از دانشگاه هریوت وات اسکاتلند دانشکده نفت
درج در سايت توسط : فناوری اطلاعات
دانشگاه صنعتی سهند
شهر جدید سهند
پردیس دانشگاه صنعتی سهند
راهنمای تلفن
|
پست الکترونیک
|
آلبوم تصاویر
|
الف تا ی
| نقشه سایت |
تماس با ما
طراحی و نگهداری: مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی سهند
کلیه حقوق نشر محفوظ است